Blogi

5 põhilist nõuannet, kuidas pühade ajal AdWordsiga reklaamida

Mari-Anna Lepasson 13.11.2017 AdWords , ,

 

See on esimene meie pühadeaegsete artiklite seeriast. Pikemalt saab lugeda siit.

Nõuanne 1: Leia pühadeaegseid ostjaid juurde, kasutades Shopping kampaaniad

Lisaks otsingukampaaniatele (Search campaigns) pakub Google AdWords 36 riigis ka ostlemiskampaaniaid (Shopping campaigns). Nii et kui turundate näiteks Suurbritannias või Taanis, peaksite kindlasti oma tooted ka Shopping reklaamidega nähtavaks tegema (Eestis seda võimalust veel pole). Kui Search reklaamid ilmuvad ainult tekstina, siis Shopping reklaamide puhul näeb otsija kohe ka toote pilti, ning on reklaamil klikkides juba teadlikum sellest, kas tahab seda osta.

 

Search campaign and Shopping campaign ads comparison

Otsingureklaamid / Expanded Text ads (vasakul) & tootereklaamid / Product ads (paremal)

 

Vitriinreklaamid / Showcase ads

 

Nõuanne 2: Kasuta Google’i viimaseid uuendusi

Eelmainitud Shopping kampaaniates on võimalik promoda ka oma offline poode. Kohalikku inventari (Local Inventory) näitavad reklaamid on sel hooajal saadaval ka Google Assistanti seadmes. Seal saavad kasutajad küsida, millistes nende läheduses asuvates poodides on saadaval toodet, mida nad soovivad. Samuti said uuendust Shopping kampaaniate Showcase reklaamid ning Local Inventory reklaamid on testimisel ka AdWordsi Display kampaaniates.

 

Nõuanne 3: Meelita kliente pühade-teemaliste maandumislehtede abil

Pühade teemalisi värskendusi on kasulik rakendada nii esilehel kui ka erineva kategooriate juures, millele saab linkida AdWordsi Search reklaamides sitelink extensionite abil. Oma lehtedele jõulukaunistusi üles riputades peab aga meelde jätma, et maandumislehe juures on kõige tähtsam kiirus ja arusaadavus.

Näide maandumislehest: Yoox 2016 pühadeaegne bänner

 

Nõuanne 4: Edasta oma konkurente, kasutades täpsustavaid ja veidraid märksõnu

Et leida rohkem jõulu-ostlejaid tasub sihtida nii üldiseid kingiteemalisi, kui ka konkreetsemaid märksõnu nagu “kingitus lapsele” või “kink vanaemale”. Tasub uurida selleaastaste trendide kohta, et teada saada, mis märksõnad võivad sulle konkurentide ees edu tuua.

 

Man hugging a smiling woman with a red raindeer sweater

Filmid ja TV puhusid tuule alla “koledate kampsunite” ostmise trendile (pildi allikas: giphy.com)

 

Nõuanne 5: Pane üles kuumi pakkumisi, et oma kliendid üles sulatada

Pühade-hooajal suureneb võimalus oma toode maha müüa mitmekordselt, kuid peab pidama silmas, et ostjad reageerivad kõige rohkem just allahindlustele ja eripakkumistele. AdWords pakub head võimalust panna reklaamile ka countdown clock, mis loeb automaatselt päevi ja tunde eripakkumise lõpuni ning suurendab klikkide arvu reklaamile.

 

Feet in comfy woollen socks and a cup on table with fireplace in the background

(pildi allikas: http://www.westcorkpeople.ie/home-garden/cosy-and-safe-winter-fires/)

Loe pikemalt, kuidas neid nõuandeid ellu viia selle artikli ingliskeelsest versioonist!

 

Snow falling

Better shop online with this weather (img. source: giphy.com)

 

 

Kes on Mari-Anna Lepasson?

An account manager in ePPC digital advertising agency. Studied anthropology and filmmaking. Curious about the world and into learning languages.
Kommenteeri

Kirjuta meile