Display reklaamid

Display reklaamid Google’i display-võrgustikus katavad ära pea kogu maailma internetikasutajaskonna, sest see on enamlevinud reklaamivõrgustik maailmas. Nii väike blogipidaja kui suur päevaportaal saavad liituda Google AdSense’i programmiga, mis võimaldab lehe omanikul oma lehe pealt raha teenida ilma selleks müügitiimi palkamata. Google AdSense ja Google’i display-võrgustik on sisuliselt ühe mündi 2 poolt. Display reklaamid sobivad eelkõige brändingu eesmärkideks või uutele toodetele, mida inimesed veel otsida ei taipa.

Miks reklaamida display-võrgustikus:

  • Samad paindlikud tingimused, mis otsingureklaamide korral.
  • Sihi miljoneid saite – võrgustikus on nii Google’i oma saidid (YouTube, Gmail jne) kui väikeblogid kui suured päevaportaalid (newyorktimes.com, mashable.com, forbes.com jne)
  • Kasuta tekstreklaame, lae üles oma bännerid või kasuta Google’i bänneri-loomistööriista, et nullist oma bänner teha.
  • Erinevad sihtimisviisid – sihi kontektsti, konkreetset saiti, demograafiat (sugu või vanus), inimeste huviala (nt spordihuvilised) või kombineeri neid kõiki omavahel.
  • Sihi inimesi, kes su toodet otsida ei oska (nt mõni uus tehnoloogia lahendus tehnoloogia huvilistele)

Huvi korral täida all olev vorm või kirjuta otse karl@ppc.ee.

Kirjuta meile