Ekspordikampaaniad

Ekspordikampaaniad on need, mis meie silmad särama löövad. Mida rohkem riike ja keeli, seda uhkem! Kuigi hetkel tegeleme ka Eesti-siseselt, siis ettevõtte alguses oli suund võetud täielikult ekspordi kampaaniatele (siit ka ettevõtte juriidiline nimi Export Digital OÜ).

Miks Google AdWords on eksportimisel oluline?

  • Google’i reklaamid on vaieldamatult kõige lihtsam viis ennast võõral turul reklaamida. Selleks ei ole vaja erilisi teadmisi kohapealsest turust (need ei tule muidugi ka kahjuks), sest paljud asjad töötavad igas riigis samamoodi ning meil on omad tööriistad, mis aitavad välisturgude erinevusi leida.
  • Võimalus sihtida väga spetsiifilist nishi. Kui su toode on väga eripärane, siis on väga keeruline leida sellist reklaamikanalit, kus suur osa reklaamirahast ei läheks sihtgrupi väliste inimeste peale. AdWordsis saab minna nii täpseks kui soovid.
  • Kõik muud AdWordsi hüved. Paindlikkus, mõõdetavus, eelarve ja kõik muu, mida AdWords ka koduturul pakub.

Miks kasutada ePPC abi ekspordikampaaniate juures?

  • Oleme edukalt teinud kampaaniad vist pea kõikides enamlevinud keeltes. Hetkel on meil kampaaniad jooksmas rohkem kui kahekümnes erinevas keeles.
  • Räägime paljusid erinevaid keelt – lisaks eesti, inglise, soome ja prantsuse (meie emakeeled) keelele räägime ilusti ka saksa, itaalia, hispaania, rootsi ja vene keelt. Need keeled katavad ära kõik Euroopas levinud keeleharud, seega ükski keel Euroopas ei ole meile võõras.
  • Rahvusvaheline taust – oleme pärit kolmest erinevast riigist ning elanud erinevates paljudes riikides üle maailma.

Kampaania ülesseadmine sõltub kampaania keerukusest, kampaania keelte arvust, riikidest ja muudest faktoritest, seega konkreetset hinda pole.  Huvi korral täida all olev vorm või kirjuta otse karl@ppc.ee.

Kirjuta meile