Google Analytics

Ükski reklaamikampaania internetis ei tohi alata ilma analüütikata. Punkt.

Enne reklaamide juurde asumist vaatame üle analüütika seadistuse ning anname nõu, mida parandada või kuidas alustada kui eelnevalt mõõtmist paigas polnud. Seejärel loome Google Analytics goali(d) või eventi(d), et soovitud tegevust lehel mõõta ning ühendame need AdWordsi kontoga, et info mõlemat pidi jookseks. Need goal-id on AdWordsi mõistes konversioonid ning kogu kampaania eesmärk ongi võimalikult palju konversioone saada.

NB! Kui see tundub sulle hiina keel, siis ära heida meelt – sa ei ole kaugeltki mitte esimene ega viimane klient, kes nii arvab:)

Google Analytics set-up ning kontroll käib iga AdWordsi kampaania juurde. Ilma selleta me kampaaniat ei alusta, kui just väga mõjuvat põhjust pole (nt. mõni muu analüütika tööriist). Suuremate Analyticsi projektide juures teeme eraldi kokkulepped.

E-poed peaksid kõik kasutama e-commerce trackingut (nüüd juba enhanced e-commerce trackingut), mis annab e-poele juba palju rohkem võimalusi. Selle seadistamine on natuke keerulisem, kuid vajadusel teostame seda eraldi teenusena.

Kirjuta meile