Otsingureklaamid

Kui sa siia juba sattusid, siis ilmselt sa tead, et Google on number 1 otsingumootor maailmas ja üks efektiivsemaid reklaamikanaleid.

Kogu maailma internetireklaami käibest moodustab Google 31%! Seejuures USA turul oli otsingureklaami osakaal 2013 aastal 43% kogu internetireklaamist.

Kuidas otsingureklaamid toimivad?

Lihtsustatult toimib otsingureklaam nii, et inimene teeb otsingu otsingumootoris ning talle näidatakse seejärel tavalistele otsingutulemustele lisaks reklaame nendelt ettevõtetelt, kes on selle konkreetse otsingusõna peale panustanud. Reklaamid pannakse järjestusse oksjoni põhjal, mis lisaks hinnale võtab arvesse reklaami kvaliteeti, et keegi ei saaks kasutajaid mitte-relevantsete reklaamidega spämmida. Maksta tuleb vaid siis kui kasutaja reklaamile klikib. Seda süsteemi kutsutakse Pay-Per-Click ehk PPC. Vaata nüüd korraks selle saidi URL-i, hehee. 🙂 Relevantsus ja tulemuspõhine maksustamine ongi põhjus, miks otsingureklaamid nii populaarseks on saanud. Väike selgitusvideo ka juurde:

Miks kasutada abi Google AdWordsi kampaaniate juures?

Lihtsama AdWords kampaania ülesseadmine on tõepoolest kiire ja kerge töö nagu Google ise oma reklaamides väidab, kuid heade tulemuste saavutamiseks tuleks natuke nikerdada. Üks suuremahuline uuring väidab, et keskmisest kõrgema kvaliteediga kampaania puhul võivad kliki hinnad olla 50% madalamad kui keskmise kampaania puhul, kuid keskmisest madalama kvaliteedi juures võivad kliki hinnad olla keskmisest kuni 400% kallimadEhk siis kui keskmine CPC oleks €0.1, siis väga hea kampaania võiks samade tingimuste juures olla €0.05 CPC-ga ning kehva kvaliteediga kampaania CPC oleks €0.40

Miks kasutada ePPC abi?

Eelneva jutu jätkuks sobib üks näide meie kliendist, kellele me suutsime tuua 3 korda rohkem klikke 25% madalama eelarve ning 80% madalama CPA (Cost-per-Acquisition). Klient pidi küll lisaks maksma agentuuritasu, kuid see oli kordades väiksem kui raha, mis meediaeelarvest säästeti. Nii hästi iga kord loomulikult ei lähe, kuid me oleme üpris kindlad, et suudame tulemusi parandada ning seetõttu ei sea me ühelegi kliendile ka tähtajalisi piiranguid. Küll aga soovitame me vähemalt 3 kuud aega anda – tihti saabuvad tulemused juba oluliselt varem, kuid teinekord on vaja erinevad strateegiad lihtsalt läbi katsetada, et optimaalse tulemuseni jõuda.

Kampaaniad luuakse endise Google’i töötaja juhendamisel, kes on aidanud ja nõustanud sadu, kui mitte tuhandeid ettevõtteid nende AdWordsi reklaamidega. ePPC (Export Digital OÜ) on ka programmi Google Partners liige, mis on Google’i kinnitus ettevõtte kvaliteedile. Lühikese tegevusaja jooksul oleme tõusnud üheks suurimate Google’i mahtudega agentuuriks Baltikumis. Loe ePPC kohta lisa siit.

Mida üks kampaania koostamine ja haldamine sisaldab?

Esimese asjana seadistame kampaania eesmärgid Google Analyticsis, et oleks konkreetseid tulemusi, mida mõõta, ning ühendame need AdWordsiga. Seejärel paneme paika märksõnad ja neile vastavad reklaamtekstid (röstrit otsiv inimene tahab näha reklaami röstritest ning jõuda klikkimisel röstrite alamlehele), seadistame erinevad reklaamilaiendid, et reklaamid paremini välja paistaksid ning elimineerime ebavajaliku liikluse (nt tasuta tooteid otsivad inimesed). Igakuise optimeerimise juures vaatame üle kogu tehtud töö ning teeme parandusi vastavalt vajadustele. Suur osa tööst on optimaalseima kliki hinna määramine, et klient saaks võimalikult palju liiklust temale sobiva hinna juures ehk võimalikult palju müüke võimalikult madala kuluga.

Kui palju kampaania tegemine maksab?

  • Kampaania ülesseadmine sõltub kampaania mahukusest.
  • Igakuine kampaania haldamine – 15% eelarvest (minimaalselt €400 kuus).
  • NB! Kui see on sinu esimene AdWordsi kampaania, siis saad €80 reklaamiraha tasuta kaasa!
  • Kampaaniad võid igal ajahetkel peatada ning saad täieliku juurdepääsu kontole. Seega saad kohe reklaamidest loobuda, kui tunned, et asi pole seda väärt!

Tahaks ikkagi ise hallata kontot

Soovi korral teostame olemasoleva AdWordsi konto auditi, kus anname detailsed juhised selle kohta, mis valesti ja mida parandama peaks. Auditi hinnad sõltuvad konto suurusest ning on alates €300. Kui me ei leia ühtegi asja, mis su konto toimivust oluliselt parandaks, on audit tasuta!

Kui soovid juurde õppida, et ise kontot hallata, siis tule mõnele meie koolitustest või küsi personaalset koolituspakkumist.

Kirjuta meile