Remarketing

Remarketing võimaldab uuesti näidata reklaame inimestele, kes on teie lehte juba külastanud, kuid pole sooritanud ostu. Sellise strateegia puhul me juba teame, mis kliendile huvi pakub ning  saame näidata kohandatud reklaami, vastavalt siis kliendi huvidele (nt. ainult täna -5% sülearvutid või näidata pilti tootest, mida külastaja paar päeva tagasi teie lehel vaatas). Kombinatsioonide arv on pea lõpmatu, kuid mõte seisneb selles, et tabada ära need kasutajad, kes on peaaegu valmis ostma ning anda neile see väike puuduolev tõuge lisaks. Samuti ei jää need reklaamid jooksma lõputult – saab sätestada piirangud, et näiteks üle seitsme korra samale inimesele seda reklaami ei näidata.

Remarketingi võimalused jagunevad selliselt:

  • “Tavaline” remarketing – Saab sihtida kasutajaid, kes on külastanud teie kodulehe osa. (nt. kodumasinad)
  • Google Analytics remarketing – Võimaldab sättida oma sihtgrupi huvid ja demograafilised andmed väga täpselt paika, vastavalt vajadusele ja lehe suurusele.
  • Customer Match – Võimaldab sihtida (või välistada) e-maile, kes on juba reklaamija enda andmebaasis.
  • Dynamic remarketing – Dünaamiline remarketing võimaldab kasutajale näidata reklaami selle toote kohta, mida ta varem vaatas. Seejuures ei ole vaja toota sadu erinevaid reklaame, et kõik tooted oleksid kaetud, vaid süsteem genereerib need automaatselt.
  • Remarketing otsingureklaamides (Remarketing Lists for Search Ads ehk RLSA) – Nagu nimi juba ütleb, võimaldab RLSA kohandada oma Google’i otsingureklaami kasutajatele, kes on teie lehel juba varem käinud. Põhimõtteliselt saab sellise strateegia puhul teha täiesti erinevad kampaaniad inimestele, kes on teie saiti varem külastanud või varasemalt ostu sooritanud ning kui nad jälle midagi guugeldavad, näidatakse teie reklaami teistmoodi, sest need kliendid on juba teie kodulehega tuttavad. Samuti on võimalik nende kasutajate jaoks kliki hinda tõsta või hoopis teisi märksõnu kasutada, mida te muidu kasutada ei sooviks.
  • Negatiivne remarketing – Sellise strateegia puhul saate välja jätta need kasutajad, kes on teie saiti juba külastanud või midagi ostnud ning tahate näidata oma reklaame ainult inimestele, kes ei ole teie toodetest või teenustest veel teadlikud.

Huvi korral täida allolev vorm või kirjuta otse karl@ppc.ee, selgita lühidalt oma soove ning võtame sinuga ühendust, et täpne plaan paika panna!

Kirjuta meile