Ettevõttest

ePPC (Export Digital OÜ) eesmärk on pakkuda kvaliteetseid Google AdWordsi kampaaniaid koos juurdekäiva analüütikaga ning hoolitseda selle eest, et reklaamiraha oleks targalt investeeritud. Oleme hallatavate Google AdWordsi mahtude kohapealt juba üks suurimaid agentuure Baltikumis – igas kvartalis “käib meie näppude” vahelt läbi ca €2M ja seda ligi 25. erinevas keeles üle maailma. Kuulume Google Premier Partners sertifitseeritud agentuuride hulka, mis on Google’i heakskiit agentuuri tööle.

Teine ettevõtte eesmärk on tuua teadmisi Google’i reklaamivõimaluste kohta rohkemate eestlasteni ning selleks korraldame erinevaid Google’i teemadega seotud koolitusi. Ettevõtte asutajal on “Google Certified Trainer” tiitel, mis on Google’i kinnitus AdWordsi teadmistele ning esitlusvõimele. Google’i kinnitustega on ühesõnaga kõik hästi. 🙂

Miks selline nimi?

PPC tähendab lahtikirjutatuna Pay-Per-Click, mis internetiturunduse maailmas tähistab tulemuspõhist internetireklaami, eriti kui juttu on otsingumootorites tehtavast reklaamist. ePPC on seega kombinatsioon e + PPC. E-le võib igaüks ise tähenduse leida, aga 3 põhilist e-d on export, education, Estonia. Kui keegi mõne eestikeelse e-tähega algava sõna välja mõtleb, mis võiks koolitusi tähistada, siis võib julgelt märku anda. 🙂 

Asutajast ja saamislugu

Karl-Pae-GoogleNYC“2008. aastal alustasin esimese eestlasena Google’i Euroopa peakontoris, kus mu põhitöö oli Baltikumi AdWordsi klientide konsulteerimine, abistamine ja uute klientide leidmine, sh agentuuride veenmine, et nad oma klientidele muude kanalite kõrvalt ka AdWordsi kampaaniaid teeksid. Oma 5 aasta jooksul Google’is, jõudsin lisaks Baltikumile tegeleda erinevate agentuuridega ka muudest riikidest ja nautida paljusid Google’s töötamise hüvesid. Vahepeal põgenesin Iirimaa vihma käest California päikese alla, et veeta üks kvartal Google’i peakontoris Mountain View’s. 2013 suvel otsustasin Google’i elu ja Iirimaa ilma selja taha jätta ning kodumaale tagasi pöörduda ja kuna olin juba aidanud osadel agentuuridel oma AdWordsi tiime üles ehitada, siis otsustasingi agentuuri ehitamist omal käel proovida. 2014 lõpus liitusid esimesed tiimiliikmed ning suurima hooga alustasime pärast seda kui olin 2015 aasta esimese poole veetnud Californias, Berkeley ülikoolis ennast täiendamas ning USA turgu lähemalt avastamas.”

 

 

Tutvu ülejäänud tiimiga siin.

Vaata meie tööpakkumisi siit või kandideeri esimesse ePPC Google AdWords Suveakadeemiasse siit.

Karl Pae
ePPC (Export Digital OÜ) asutaja
www.linkedin.com/in/karlpae

Kirjuta meile