AdWords edasijõudnutele

Kellele?

Google AdWordsi koolitus edasijõudnutele on mõeldud neile, kes on AdWordsiga juba mõnda aega tegelenud ning on aktiivselt AdWordsi kontosid hallanud, kuid tahaksid teadmisi uuele tasemele viia.

Koolituse järel tead paljusid nippe, kuidas kampaaniate loomisel ja haldamisel aega kokku hoida ning saad uusi mõtteid, kuidas juba olemasolevat kampaaniat optimeerida – isegi kui arvasid, et enam midagi teha pole;)

Koolitus sobib ka neile, kel mõlemad Google’i eksamid juba läbitud, sest temaatika läheb search advanced eksamist kaugemale, kuid kordame üle ka mõned põhitõed, mis Search advanced eksami läbimisel abiks tuleksid. Kui su eelnev kokkupuude AdWordsiga pole väga mahukas, siis soovitan alustada AdWordsi põhikursusega või ise materjale läbi töötada.

Kellelt?

Koolitaja on ePPC asutaja ja endine Google’i töötaja Karl Pae, kes on juba aastaid koolitanud agentuure ja ettevõtteid Baltikumis ja Balkani maades.

Kus ja millal?

The next training will take place on April 6th, 2016 (9.45-17.00) and will be in English! Location is the Innovation hub of Tallinn Tech Mektory (Raja 15).

Teemad:

  • AdWordsi aruanded, mida jälgima peaksid ja detektiivitöö.
  • Igapäevane optimeerimine – asjad, mida peaksid vähemalt kord paari nädala tagant tegema.
  • Optimaalse kliki hinna leidmine – kas alati on mõtet esimeseks trügida?
  • Automated rules – lase Google’il enda eest töö ära teha.
  • AdWords scripts – kõik, mida sa arvasid, et pole võimalik teha, saad sa ise valmis progeda (isegi kui sa programmeerida ei oska!).
  • Remarketing for Search – otsingureklaamide optimeerimise level 2.
  • Google Analytics – custom segments ja nende põhjal remarketing-kampaania tegemine; muud väiksed nipid, mille peale tavaliselt ei tulda.
  • Google Display võrgustiku ja YouTube’i reklaamide optimeerimine – ära pane kogu oma raha Masha ja Medvedi videote alla.
  • AdWords Editor – kuidas kogu eelnevat ellu viia ilma sellele tunde kulutamata ja kuidas teha ära need asjad, mida sa siiamaani pole jõudnud ajapuudusel teha.
  • Aruandlus ja raportid lihtsamaks Google Spreadsheets add-on’ide ning erinevate Google’i väliste tööriistade abil.
  • Uued ja huvitavad võimalused AdWordsis.

Veel põhjusi osalemiseks:

  • Esimene koolitus ei olnud ainult puhas loeng vaid toimus väga elav arutelu ja kogemuste jagamine. Osalejateks oli miks agentuuritöötajatest ning ettevõtete esindajatest, kes said omavahel mõtteid jagada.
  • Tõenäoliselt on tegemist ainukese AdWordsi edasijõudnute koolitusega, mida Eestis korraldatakse!
  • Kuna koolitus on praktiline, siis koolitusel osalemise tasu teenid otseselt mõõdetavalt ja kärmelt tagasi! Seda nii konto tõhustamise, laiendamise ning ajasäästustu arvelt.

Osalemine:

Osalejate arv on piiratud, et kõik saaksid kohapeal õpitut rakendada, lisa küsida ning soovi korral ka teistega arutleda. Hinna sees on turgutav kohv (mitte, et seda vaja oleks, sest koolitus saab olema põnev!) ja lõunasöök.

Tagasiside osalenutelt:

Koolitus oli väga hariv ja põhitõed, mis olid hallisajusopis, said taas meeldetuletatud. Meeldisid väga praktilised osad, mida oleks võinud ehk rohkem olla. Isiklikult jäin küll mõne asjaga jänni, aga samas oli õhtul palju mõnusam ise katsetada.
Koolitaja oli tasemel ja oskas kõigile küsimustele vastata ilma googeldmata, mis tänapäeval on mõneti haruldus 🙂

Janar Kauber
Playluggage oü / Intersun Web Marketing

 

Ma soovitan osaleda Karli poolt pakutavatel Google Adwords edasiõudnute koolitustel. Isegi, kui oled viimasepeal Adwordsi spetsialist, suudab Karl oma koolitustes sind Adwordsi uute võimalustega ja nippidega üllatada!
Kairo Kraaner
www.veebiguru.ee

 

Koolitus oli väga hästi sisustatud. Seal sai üle korrata nii vanu proovitud asju, kuulda erinevate inimeste ideid ja katsetusi AdWordsi kontodega ning avastada uusi ja kiiremaid mooduseid töö efektiivsemaks muutmiseks. Jäin väga rahule!

Jane Aruväli
Ferratum Grupp

Kirjuta meile